تغييرات كابين در پژو پارس ELX در مقايسه با پارس معمولي تقريبا هيچ هستند. در سالهاي ابتدايي عرضه، اين خودرو داراي چند مزيت شامل صندليهاي جلوي متفاوت، داشبورد رنگ روشن و كامپيوتر سفري بود ولي با آمدن داشبورد جديد اين تغييرات ديگر وجود نداشتند. همچنين ايران خودرو پس از مدتي آن صندليهاي جلوي خاص ولي راحت را هم كنار گذاشت و امروزه برخي از خريداران اين صندليهاي راحت را از بازار آزاد و به قيمت گزاف تهيه و روي خودروي خود نصب ميكنند. در زمينه طراحي داخلي چه در داشبورد قديم و چه داشبورد جديد، پژو پارس خودرويي قديمي و بي روح است و كابين آن هيچ جذابيت خاصي ندارد. به خصوص در مدلهاي داشبورد جديد كيفيت متريال داخلي واقعا افتضاح است و حسي مانند خودروهاي چيني ارزان را به همراه دارد. طراحي داشبورد جديد همچنان بي روح و فاقد هيجان است و در قياس با رقبا نيز تنها ميتوان آن را از رنو لوگان و ساندرو بهتر دانست. كليدهاي بزرگ مربعي، ارگونومي نامناسب در كنار دسته دندهاي بلند مانند كاميون، همگي در فجيعتر شدن وضعيت كابين پارس نقش دارند.
 تا كنون نظري ثبت نشده است 
                        
سايت اصلي من