تغييرات كابين در پژو پارس ELX در مقايسه با پارس معمولي تقريبا هيچ هستند. در سالهاي ابتدايي عرضه، اين خودرو داراي چند مزيت شامل صندليهاي جلوي متفاوت، داشبورد رنگ روشن و كامپيوتر سفري بود ولي با آمدن داشبورد جديد اين تغييرات ديگر وجود نداشتند. همچنين ايران خودرو پس از مدتي آن صندليهاي جلوي خاص ولي راحت را هم كنار گذاشت و امروزه برخي از خريداران اين صندليهاي راحت را از بازار آزاد و به قيمت گزاف تهيه و روي خودروي خود نصب ميكنند. در زمينه طراحي داخلي چه در داشبورد قديم و چه داشبورد جديد، پژو پارس خودرويي قديمي و بي روح است و كابين آن هيچ جذابيت خاصي ندارد. به خصوص در مدلهاي داشبورد جديد كيفيت متريال داخلي واقعا افتضاح است و حسي مانند خودروهاي چيني ارزان را به همراه دارد. طراحي داشبورد جديد همچنان بي روح و فاقد هيجان است و در قياس با رقبا نيز تنها ميتوان آن را از رنو لوگان و ساندرو بهتر دانست. كليدهاي بزرگ مربعي، ارگونومي نامناسب در كنار دسته دندهاي بلند مانند كاميون، همگي در فجيعتر شدن وضعيت كابين پارس نقش دارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است