پارس ELX از همان ابتدا مورد توجه اسپرت سواران قرار گرفت چون اين خودرو ميتوانست در آن زمان از بسياري از خودروهاي موجود در خيابان سريعتر ظاهر شود. از سويي استايل بهتر آن نيز به برگ برنده ديگري براي پارس ELX تبديل شد. رينگهاي اسپرت، ترمزهاي ديسكي در هر چهار چرخ و موتور قوي در كنار تودوزي روشن اصليترين چيزهايي بودند كه مالكان را به سمت پارس ELX جذب ميكردند. پلتفرم اين خودرو تفاوتي با پژو 405 ندارد و به همين دليل به جز شتاب بهتر در خط مستقيم و توانايي توقف بهتر، تفاوت ديگري در رانندگي دو خودرو ندارد. همين مساله نيز سبب شده است تا برخي خريداران پرداخت هزينه بيشتر براي مدل ELX را منطقي ندانند. امروز پژو پارس ELX تقريبا تمام برگ برندههاي خود در بازار را از دست داده است و نه خودرويي جذاب است و نه مشخصات خاصي براي خريدار دارد و تنها به اين دليل كه گزينه ديگري نيست مشتريان آن را ميخرند. اين خودرو امروز بيشتر به عنوان نسخهاي پر مصرفتر و پر هزينهتر از 405 شناخته ميشود و از نظر امكانات نيز در مقايسه با خانواده سمند و دنا در موقعيت ضعف قرار دارد.
ايا طرفدار جوكر هستيد ؟
اگر به دانستن زندگينامه و مطالب مختلف درباره جوكر علاقه داريد به سايت :
https://mahan86.blogsky.com/
برويد و انرا به دوستان خود هم معرفي كنيد♥